editie 2011

Voor al uw vragen, opmerkingen en ideeën m.b.t. Vivarium kunt u hier terecht.
Plaats reactie
nvr
editie 2011

Bericht door nvr » za 26 mar 2011, 20:59

ik ben inmiddels weer terug in het hoge noorden (iets eerder dan die andere 4 uit dh) maar ook ik maak een diepe buiging voor de organisatie. Ziet / zag er allemaal weer perfect verzorgd uit. Neem aan dat het voor de gene die morgen gaan ook zo'n top dag krijgen. Het kritiek punt van vorig jaar over de catering is door de organistatie goed opgepakt. Prijzen leken mij iets lagen (1,75 voor een echte grote kop koffie), de snacks heb ik me niet aangewaagd, maag werkte niet mee. Koffie hoek boven was / is een goede oplossing vooral om dat je dan meteen de mooie bakken kon bekijken.

ik ben thuis gekomen met 3 koppels Pseudomugil gertrudae aru 2, een jbl 1500 filter, 2 pakken watten, nymphaea minuta, crinum natans (al hoewel ik niet zeker weet of het de natans of de thaianum is) en verder wat voer.
Wat ik gemist heb is een stand met levend voer. De gene die het vorig jaar in grote getalen bij zich had had het dit jaar dus niet. Jammer maar helaas.
beste stand vond ik de planten stand van victoria regia wasserpflanzen. Niet de goedkoopste maar verreweg de mooiste planten.
Voor de gene die morgen gaan..... zeker even gaan kijken, ze staan boven.

op naar editie 2012

Dierentuinen
Contacteer:

Re: editie 2011

Bericht door Dierentuinen » ma 28 mar 2011, 08:49

Heb levend voer kunnen kopen. Er waren enkele handelaren met levend voer (tubifex, muggenlarven en watervlooien).

Plaats reactie