Uw input helpt!
- 
				Jarik
- Contacteer:
Okee, dat is jammer.
En misschien een aquarium van een workshop ofzo met inrichting (?) verkopen?
En misschien een aquarium van een workshop ofzo met inrichting (?) verkopen?
Tanganyika Cichlids
Binnenkort komt de nieuwe webshop online!
Voor het beste op het gebied van aquaria!
			Binnenkort komt de nieuwe webshop online!
Voor het beste op het gebied van aquaria!
- Nico
- Hoofd Techniek
- Contacteer:
Re: Uw input helpt!
Ik ken er nog een Joren, het eerste jaar heeft Kevin 2 aqua-40 gewonnen
Groetjes,
Nico
“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien
			Nico
“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien
- 
				Chirkaan
Ik wil veeeeeel meer Zeewater!!!!!  

- Marco Aukes
- Hoofd Algemeen
Ja, wij zelf ook en we doen ons uiterste best ieder jaar. Maar op een of andere manier blijft het telkens bij maar een paar standhouders.
~Only dead fish go with flow~
			- Ekennaj
- Medewerker
In plaats van meer zeewater? Mis je iets op het gebied van zeewater? 
Bv bijzondere vissen/koralen of iets van techniek?
			Bv bijzondere vissen/koralen of iets van techniek?
- 
				Chirkaan
Ik vind meer het aantal stands elke keer tegenvallen. Er is wel genoeg te krijgen wat dat betreft (al is er meestal niet veel levende have), maar ik ben een shopper   

Ik zou graag een zeewater plein willen zien!
En ik wil meer aanbiedingen, soms zijn de producten op de beurs nog duurder dan bij de gewone webwinkel/winkel!

Ik zou graag een zeewater plein willen zien!
En ik wil meer aanbiedingen, soms zijn de producten op de beurs nog duurder dan bij de gewone webwinkel/winkel!

- 
				Chirkaan
Ik zou ook wel graag ZooZajac willen zien Met Zeewater natuurlijk! 
Of Waterweelde of een andere grote winkel met zeewater.
Vroegah, ging ik vaak naar de terrariumbeurzen van Ter.
Ik vind het vivarium ook steeds eer een terrariumbeurs worden, een dikke python hoort (vind ik dan he) niet thuis op een vivarium, op een vivarium verwacht je juist meer paludariums en veeeeeel Vis!
Ik snap ook dat dit moeilijk is om te vinden, maar toch.
Ik begin op een oude zeur te lijken 

Of Waterweelde of een andere grote winkel met zeewater.
Vroegah, ging ik vaak naar de terrariumbeurzen van Ter.
Ik vind het vivarium ook steeds eer een terrariumbeurs worden, een dikke python hoort (vind ik dan he) niet thuis op een vivarium, op een vivarium verwacht je juist meer paludariums en veeeeeel Vis!
Ik snap ook dat dit moeilijk is om te vinden, maar toch.
Ik begin op een oude zeur te lijken

- Marco Aukes
- Hoofd Algemeen
Die zouden we ook graag beiden op Vivarium krijgen, maar helaas hebben die tot op heden geen interesse.
Vivairum is vanaf de eerste editie al een, in onze ogen sterke, combinatiek geweest tussen aquarium, terrarium en paludarium en een beetje vijver. Dus alles op die gebieden, inclusief dikke python, hoort op Vivarium thuis. Het grappige is dat de mensen met aquarium achtergrond vinden dat er te veel terrarium is, en de mensen met terrarium achtergrond dat er te veel aquarium is. En wij als organisaie vinden altijd dat er op alle gebiedne nog veel meer bij moet!
Maar het aquariumgedeelte heeft altijd al het grootste gedeelte van de beurs beslagen, dus de terrarium mensen hebben een beetje gelijk
OVerigens is er dit jaar 1 standhouder op zeetwatergebied afgehaakt omdat die vorig jaar veel te weinig heeft verkocht; je hebt af en toe te maken met het kip en het ei verhaal op dit gebied. Het enige dat wij kunnen doen is het evenwicht bewaren op de verschillende gebeiden en zoveel mogelijk bezoekers en standhoduers proberen te trekken. Op die manier komt er hopelijk ieder jaar voor iedereen steeds meer moois om te beleven!
Vivairum is vanaf de eerste editie al een, in onze ogen sterke, combinatiek geweest tussen aquarium, terrarium en paludarium en een beetje vijver. Dus alles op die gebieden, inclusief dikke python, hoort op Vivarium thuis. Het grappige is dat de mensen met aquarium achtergrond vinden dat er te veel terrarium is, en de mensen met terrarium achtergrond dat er te veel aquarium is. En wij als organisaie vinden altijd dat er op alle gebiedne nog veel meer bij moet!
Maar het aquariumgedeelte heeft altijd al het grootste gedeelte van de beurs beslagen, dus de terrarium mensen hebben een beetje gelijk

OVerigens is er dit jaar 1 standhouder op zeetwatergebied afgehaakt omdat die vorig jaar veel te weinig heeft verkocht; je hebt af en toe te maken met het kip en het ei verhaal op dit gebied. Het enige dat wij kunnen doen is het evenwicht bewaren op de verschillende gebeiden en zoveel mogelijk bezoekers en standhoduers proberen te trekken. Op die manier komt er hopelijk ieder jaar voor iedereen steeds meer moois om te beleven!
~Only dead fish go with flow~
			- Ekennaj
- Medewerker
Zal elk jaar wel afwisselen in standhouders. En dat is denk ook wel het leuke dat je nooit weet wat er op de beurs wordt aangeboden. Misschien volgende keer weer wat meer zeewater.
De kogel/roggen tentoonstelling heeft misschien ook wel enkele zeewater speciaaltjes???(dacht ik) Maar dat is nog niet zeker maar wel leuk om te volgen.
			De kogel/roggen tentoonstelling heeft misschien ook wel enkele zeewater speciaaltjes???(dacht ik) Maar dat is nog niet zeker maar wel leuk om te volgen.
- nanda
- Contacteer:
Jazeker, daar gaan we ons uiterste best voor doen. 
Er komen een aantal zeekogelvissen inderdaad.

Er komen een aantal zeekogelvissen inderdaad.

http://www.kogelforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;  
http://www.roggenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
			http://www.roggenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;