.
.Website kun je prima aanpassen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die klagen. al eens een doorvoer meegemaakt van iets waarbij mensen niet klaagden?
Maar als het duidelijker is zullen ook nieuwe mensen eerder de info vinden die ze nodig hebben om naar de vivarium te komen.
natuurlijk hoef je niet als IKEA helemaal door de beurs worden te geloodst. In een supermarkt kun je toch ook zelf bepalen hoe je loopt. Niemand dwingt iemand...Bij een goede looproute kom je ook overal langs je loopt dan alleen niet te zoeken.
Gaat er om dat je een overzicht creëert. Nu heb ik namelijk een hele tijd lopen zoeken om een stand omdat sommige stands overlappen of niet duidelijk worden aangegeven. En ja ik heb de plattegrond doorgenomen

En nee mensen lezen niet en verwachten dat informatie kort en bondig is. En het liefst ook nog illustreert. Heb een reclame/marketing opleiding behaald en dan leer je heel wat over mensen en doelgroepen. Nadeel is weer dat je niet meer normaal naar dingen kunt kijken want je gaat alles analyseren.
Betreft thema dingen vind je NS, Schiphol, winkelcentrum borden ook verwarrend? Ik vind het meestal wel handig als ik van veraf een bordje zie met een vrouwtje erop.
Misschien zit het in je hoofd wel vol bonte kleurtjes maar zo hoeft het natuurlijk helemaal niet te zijn. platformen, eilanden maken die je ook laat zien op de plattegrond. Dan zit je dus ook niet met thema's want de aquaria kan prima bij palu. Je creëert alleen een overzicht.
De ruimte die je op de kaart ziet, zie je ook duidelijk terug op de beurs.