meeting point
- 
				jaap
Voor 2011: plekje op de plattegrond die je 'meeting point' noemt.
			- Thijs
- Hoofd Drukwerk en Bezoekers
Re: meeting point
Goede suggestie Jaap   

Met dat idee hebben wij de laatste 2 jaar ook al vaker gespeeld, alleen is het er op een of andere manier nooit helemaal van gekomen. Het zou nu ook nog eens kunnen werken ook, nu de programmaboekjes bij de kassa uitgegeven worden wordt het beter gelezen heb ik de indruk.

Met dat idee hebben wij de laatste 2 jaar ook al vaker gespeeld, alleen is het er op een of andere manier nooit helemaal van gekomen. Het zou nu ook nog eens kunnen werken ook, nu de programmaboekjes bij de kassa uitgegeven worden wordt het beter gelezen heb ik de indruk.
- 
				rik
misschien kan ieder forum of andere goepering badgen ter beschikking stellen waar het logo van het forum herkenbaar is en de naam/avatar van deze die die badge dragen?
			- 
				Sleepkever
Veel van de "groepen" zijn al herkenbaar aan "clubshirts".
Maar misschien een leuk idee om daar een wedstrijd van de te maken .. wie heeft het mooiste 'team' 

Lol als ik van ieder forum waar ik post of lees een badge moet gaan dragen, zie ik eruit als een kerstboom/ mededelingenbord.
			Maar misschien een leuk idee om daar een wedstrijd van de te maken .. wie heeft het mooiste 'team'

Lol als ik van ieder forum waar ik post of lees een badge moet gaan dragen, zie ik eruit als een kerstboom/ mededelingenbord.

- Kris
- Kernteam
Dat vind ik dan weer een extra reden om dit te gaan doenSleepkever schreef: Lol als ik van ieder forum waar ik post of lees een badge moet gaan dragen, zie ik eruit als een kerstboom/ mededelingenbord.

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places."
			- 
				Sleepkever
alsof ik met 1 badge al niet achter alles en nog wat blijf hangen ...
			- Kris
- Kernteam
je kan altijd nog alle badges op je gezicht laten schminken!  

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places."
			- 
				Sleepkever
niet genoeg ruimte  

- 
				Chirkaan
Dat blijkt te duur te wezen, verschillende forums kwamen aan met stickers waat je je naam op kon schrijven...maar dit werkt helaas niet