Nu alles nog terug uit de bestelwagen laden..
Het was een vrij goede beurs, CO2 was een succes, mosjes en plantjes helemaal niet.
Ik had ook meegedaan aan e Qubie wedstrijd. Had het beter niet gedaan want eigenlijk had ik er helemaal geen tijd voor en heb dan ook het bakje rap rap ingericht. Hoewel ik het niet zo slecht vond ben ik toch laatste geëindigd.. Wat mij wel diep geraakt heeft. 'k Heb getracht het te verbergen, maar het heeft toch de rest van de dag verpest voor mij.
Over de organisatie geen slecht woord, dat was weer top. Enkel die catering he.. Gelukkig had ik zelf ook mijn eigen eten mee want ik lust die dingen allemaal niet. Broodje frikandel en zo. Bah. Enkel die friet lustte ik. En jammer dat de broodjes enkel van wit brood waren en dat het 'broodje gezond' niet telde met de cateringkaart.
Ik heb wel het gevoel dat er vorig jaar vanuit de organisatie meer rondgeweest is met koffie/thee en appeltjes/peertjes. Ik heb nu enkel zaterdagochtend (tijdens de rest van de opbouw, toen ik echt geen tijd had) een karretje zien langskomen met koffie/thee, maar verder niks. Lunchpakket was een goed initiatief, maar uitvoering iets minder. Een wit broodje met kaas is niet direct heel voedzaam. Enfin ja, ik had me voorzien op het slchet eten, en had voor zaterdag een pastasalade mee
 Enkel zondag had ik niks meer van mezelf, behalve nog wat fruit en groenten.
 Enkel zondag had ik niks meer van mezelf, behalve nog wat fruit en groenten. 
Ja, gezond eten vind ik belangrijk, en zeker op een beurs waar je zo veel extra inspanning moet leveren zou het geen kwaad kunnen om voedsel te hebben dat die inspanning kan voeden.
Voor de rest was het allemaal dik in orde

Ow, en er zijn wel enkele kleine dingetjes meegegraaid.. Dingen waarvan ik zeker weet dat ik meer dan 1 liggen had, en zeker weten dat ik die niet verkocht heb, had ik bij het opruimen toch plots maar 1 meer van. Wel jammer dat er steeds nog zo oneerlijke mensen zijn. Voor dingen die nog geen 5€ kosten.