Vivariumwedstrijd

Alles over de workshops, lezingen, wedstrijden en overige activiteiten.
Plaats reactie
Marco Aukes
Hoofd Algemeen
Vivariumwedstrijd

Bericht door Marco Aukes » za 21 jan 2012, 14:41

Nog maar 10 dagen om mee te doen aan de Vivariumwedstrijd! Zie de website http://www.vivariumbeurs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer info.

Iedereen heeft zowieso prijs, de best geklasseerden alleen maar nog meer! Maak o.a. kans op:

- Vivariumwaardebonnen, te besteden bij standhouders op de beurs
- ADA producten
- Een koppel Stendker Discusvissen (alleen voor deelnemers in de Biotoopcategorie emt een discusbak)
- 1 van de 4 complete zeewateraquaria
- Scharen en pincetten van Ebi Gold
- Gesigneerde boeken van Kasselmann
- Gesigneerde boeken van Oliver Lucanus
- Gesigneerde boeken van Eddy Leysen
~Only dead fish go with flow~

nvr

Re: Vivariumwedstrijd

Bericht door nvr » vr 16 mar 2012, 08:29

Wordt de uitslag weer pas op de beurs bekent gemaakt?

Nico
Hoofd Techniek
Contacteer:

Bericht door Nico » vr 16 mar 2012, 08:35

Idd, zoals in het reglement staat:
http://www.vivariumbeurs.nl/index.php?o ... 89&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De totale uitslag wordt zaterdag 24 Maart 2012, op de website, bekend gemaakt. Tijdens Vivarium zal er een selectie uit de deelnemende Vivaria tentoongesteld worden.
Groetjes,

Nico

“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien

loes

Bericht door loes » za 24 mar 2012, 20:06

Ik vind het commentaar bij de wedstrijd nogal tegenvallen.
1 regel bij opmerkingen is in mijn ogen nogal weinig...

wat moet ik hier nu mee:
"this tank will take some more time. The Dario look great!"
dus deze bak heeft nog wat tijd nodig en is dan perfect? dat lijkt mij toch niet.

ik had niet verwacht hoog te eindigen, dat was niet mijn doel.
maar ik had wel gehoopt op duidelijke feedback waarmee ik mijn bak kon verbeteren.

Ekennaj
Medewerker

Bericht door Ekennaj » di 27 mar 2012, 00:41

@Loes elke deelnemer heeft ander commentaar gekregen. Moet zeggen je opzet ziet er goed uit en naar mijn mening klopt het commentaar ook wel. Pas als het verder gegroeid is kun je er meer over zeggen. Oogt nu nog erg nieuw en de planten zijn nog niet zo vol.

loes

Bericht door loes » di 27 mar 2012, 12:18

ik zeg ook niet dat het commentaar niet klopt, maar het is gewoon heel weinig. dit is niet alleen bij mij zo maar bij veel meer inzendingen. het is te summier om te zien waar de punten op gebaseerd zijn en hoe dit te verbeteren is.

Of zijn mijn verwachtingen gewoon te hoog? het komt voor mij nu over alsof er totaal geen moeite voor gedaan is. 1 blik op de foto's, zinnetje typen en volgende. terwijl er vanuit de inzenders veel tijd in is gestoken, foto's maken, omschrijving uittikken, enz.

ik zie ook meerdere inzendingen zonder commentaar. hoe zit het daarmee?
(enkele willekeurige voorbeelden :
http://www.vivariumbeurs.nl/index.php?o ... =8&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;,
http://www.vivariumbeurs.nl/index.php?o ... 51&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;,
http://www.vivariumbeurs.nl/index.php?o ... 47&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;,
zo zijn er nog veel meer)

Nico
Hoofd Techniek
Contacteer:

Bericht door Nico » wo 28 mar 2012, 09:14

Loes,

Ieder jaar proberen we een eerste klas jury samen te stellen, met kennis van zaken. Zo ook dit jaar.
Helaas hebben ook juryleden wel eens dezelfde problemen, die wij allemaal hebben: te veel te doen in te weinig tijd.
En dan kan het gebeuren dat de toelichting op de beoordeling te summier is.

Dat was en is uiteraard niet onze bedoeling, maar het kan anders uitpakken. Voor ons een aandachtspunt voor volgende edities.
Groetjes,

Nico

“There is nothing like looking, if you want to find something. You certainly usually find something, if you look, but it is not always quite the something you were after.”
JRR Tolkien

Marco Aukes
Hoofd Algemeen

Bericht door Marco Aukes » wo 28 mar 2012, 09:18

En als kleine goedmaker kunnen deelnemers die graag meer commentaar willen zich bij mij via PB melden; ik zorg dat je een uitgebreide toelichting zult ontvangen.
~Only dead fish go with flow~

Plaats reactie