bezoek van Christel Kasselman

Alles over de workshops, lezingen, wedstrijden en overige activiteiten.
Plaats reactie
nvr
bezoek van Christel Kasselman

Bericht door nvr » wo 28 mar 2012, 10:44

Het is eind november en ik krijg onverwacht een mailtje van Marco met de mededeling dat hij dit jaar Christel Kasselmann mee wil nemen langs bakken in noord holland. De vraag aan mij is of ik het leuk zou vinden dat Christel Kasselmann bij mijn aquarium komt kijken.
LEUK..... dit is wat mij betreft een eer en ik ben heel snel om JA te zeggen.
Ook wil marco graag naar henk steenwijk mijn club genoot.
Henk gevraagd en ook hij doet mee.
De voorlopige route RaymondD, Jack van de Laat, Henk en ondergetekende. Jack moet later afvallen ivm met verhuizing en marco twijfelt want 3 bakken is wel wat weinig.
Ik stel voor dat we nog een 3de club genoot erbij betrekken.
Marco bekijkt de foto's van Jos wiedenhof en is meteen om, ook deze bak wordt toegevoegd.
Maandags voor de beurs meld henk me dat hij voor zijn werk weg moet dus dat het niet gaat lukken. Snel schakelen we Co Heesbeen in, ook lid van av de glasbaars. Hij heeft tijd en de bak staat er prima bij.
Donderdags blijkt henk wel te kunnen als we laat op de middag kunnen komen. Ik overleg vrijdags met Marco en het is geen probleem om ipv 3 bakken en 4 in den helder te bekijken.

Maandag 26 maart is het zover, Christel komt op bezoek.
Ze is eerst naar RaymondD geweest (zie zijn fotoboek voor de foto's) en om 13.15 staan ze bij mij op de stoep.
Christel gaat meteen voor de bak zitten en het duurd niet lang voordat het fototoestel te voorschijn komt. De Minuta gaat op de foto en ze verteld me dat mijn minua groter is dan in de natuur. Waarschijnlijk ligt dat aan de hogere voedingswaardes die in het aquarium gelden dan in de natuur. De minuta werkt zelfs mee want er is 1 bloem open. Ik moet even wachten op de foto's want die krijg ik nog van haar.
Tussen het foto's nemen door eten we ook nog maar even want we hebben nog 3 bakken te gaan.
Christel in actie.
Afbeelding
Afbeelding
We vertrekken naar nummer 3, Co.
Helaas hadden we daar veel last van reflecties dus we moesten doeken ophouden zodat Christel toch goede plaatjes kon maken. Daardoor ben ik vergeten foto's te nemen, sorry co.
Daarna door naar Jos.
Wederom van Christel verbaast over het aquarium.
Afbeelding
Vooral de Barclaya kreeg veel aandacht want die stond er prachtig bij.
Marco vond dit aquarium maar "niks"...... stond namelijk veel te laag.
Jos heeft echt marco een stoel aangeboden maar de beste plek voor Marco bleek de vloer te zijn. Zo kon ook hij genieten van dit aquarium.
Afbeelding
Nu op weg naar Henk waarvan we hoopte dat hij al thuis zou zijn. Gelukkig bleek dat te kloppen.
Afbeelding
Afbeelding
Ook bij henk zijn weer heel wat foto's gemaakt.
Zodra we die hebben zullen we er wel een aantal hier op het forum plaatsen.
In de loop van de tijd was het gesprek er op gekomen dat we alle 4 lid zijn van Av de Glasbaars en dat we beschikken over een eigen verenigingsgebouw inclussief show aquariums en visbeurs.
Aangezien henk 1 van de personen is met de sleutel van het gebouw zijn we maar even gaan kijken.
Zowel Christel als Marco hebben even hun ogen uitgekeken.
Bij toeval was er net 1 van de vrijwilligers bezig met de schoonmaak van de bakken. Goed bezig Henk !!!!!!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Na nog wat foto's genomen te hebben van ons planten aquarium was het bezoek afgelopen en ging iedereen weer richting huis.
Marco bedankt dat je voor ons gekozen hebt dit jaar en als je nog eens een mooie bak zoekt op korte termijn..... je weet ons te vinden.

Marco Aukes
Hoofd Algemeen

Re: bezoek van Christel Kasselman

Bericht door Marco Aukes » wo 28 mar 2012, 10:54

Namens Christel en mijzelf worden alle "slachtoffers" enorm bedankt voor hun gastvrijheid. Was een genot om de bakken te mogen aanschouwen.

Christel rond 19:00 uur in bunnik in het hotel achterlaten, alwaar ze 's nachts om 2 uur zou vertrekken om naar het vliegveld te rijden. Helaas bleken daar stakingen gaande, waardoor ze drie uur te laat op haar werk kwam. Maar haar eigen woorden waren dat de bakken het zeker waard waren.
~Only dead fish go with flow~

Sonja
Hoofd Infobalie

Bericht door Sonja » wo 28 mar 2012, 11:00

:D wat een leuk verslag weer! Weten wij ook eindelijk eens wat Marco allemaal uitspookt op de maandag na Vivarium ;)

Mark
Hoofd Techniek

Bericht door Mark » wo 28 mar 2012, 11:08

zijn hand onder zijn kin houden vooral :)
Dat is waarschijnlijk om zijn oververmoeide hoofd te kunnen ondersteunen.

Leuke foto's en wederom een leuk verslag Niels!

nvr

Bericht door nvr » wo 28 mar 2012, 11:20

Mark schreef:zijn hand onder zijn kin houden vooral :)
Dat is waarschijnlijk om zijn oververmoeide hoofd te kunnen ondersteunen.

Leuke foto's en wederom een leuk verslag Niels!
Was mij ookal opgevallen toen ik de fotos terug keek.
Maar marco mag moe zijn...... Hij en alle medewerkers hebben weer bergen werk verzet.

Ik doe mijn best, maar bedankt voor het compliment.

Plaats reactie